Sunday, May 8, 2011

P1 WiMax


nak dijadikan cerita,aku teringat pasal P1 nieyh sebab time melepak kat Central Square tadi si boyfren adik aku duk cakap pasai P1 nieyh

fakta yang aku dapat;
  • dulu-dulu sebelum aku pindah,dan sebelum aku ada Streamyx,dia cakap P1 nieyh laju
  • sekarang line P1 kat umah dia la nieyh pown tak boley nak dapat
TAPI
aku tau selepas aku pindah masuk umah sewa kat Taman Delima,Bakar Arang nieyh
dan sebab family aku suka ber-Facebook,maka dengan itulah,ayah aku dengan tekadnya melanggan P1 nieyh

TMnet bes lg, 4 Mbps RM199

tapi kan,aku tak tau pelan mana yang ayah aku amik
tapi,kalau pelan Lite pown,tak kan la 50 kbps tue xley nak sampai
tak tau la kowt-kowt la sebab kuota dah abih jadi slow
tapi sebelum-sebelum nieyh pun payah nak sampai
ramai pakai?5 orang ja 
umah-umah laen?mungkin jugak
HAHA
tapi la kan,tak kan la,tak kan la 50 kbps payah sangat?
hadoi P1 nieyh la,kata nak bersaing ngan TMnet
tapi servis kat bandar-bandar terpinggir macam SP nieyh pown tak leyh nak maintain
hadoi

tue la kan, major city ja dapat kelebihan-kelebihan tue
nasib TMnet ada, kalau nak dibandingkan ngan P1, TMnet punya download speed lagi konsisten 
hurm, mula la rindu umah kat Amanjaya nu
haha
Nieyh tuk PLUS 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...