Thursday, April 7, 2011

study!

orang cakap


tapi aku study sambil...


yes! aku study sambil dengar music! 
ye la. orang cakap(orang lagi). study sambil dengar music tak elok. 
aku tanya kenapa? mereka menjawab. 

"ang dengaq lagu ingat ang boley fokus ka?"
"nanti benda yang ang study tak masuk ang tau dak?"
okay. aku mengaku. tapi otak kita mempunyai gelombang yang tersendiri. semua orang tau kan. bunyi adalah gelombang wave!. dalam fizik sendiri cakap. bila resonance. hasil resonance tue akan jadi lebih besar dari wave individu. okay.
maksud aku kat sini. mendengar music yang aku minat membuatkan aku lagi fokus. study aku lebih mendatang hasil. ye ke? tipu laaa.
tak pa. tak mau caya sudahh.





"kadang-kadang anugerah yang maha esa lebih hebat dari usaha"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...