Wednesday, April 6, 2011

Minyak wangi@deodorant@minyak atar




apa motif entry nieyh?
pagi-pagi bangun bau tengik@busuk@masam


lagi 1. aku suka pakai perfume. sebab aku busuk. erk. apa motif?
aku suka bau wangi laaaa. tak kan suka bau busuk?? 


eee. busuk-busuk!!
aku benci bau busuk!

cakap pasal bau. aku suka bau makanan yang tengah hot. fuhh. meleleh air liur!




tapi. apa kaitan perfume dengan makanan?


sekali lagi aku sedang mengarut


perfume is a mixtue of fragrant essential oils and aroma compounds, fixatives, and solvents used to give the human body, animal, objects and living spaces a pleasent scent.
faham tak?
ala. maksudnya. minyak wangi adalah campuran minyak essential  yang mempunyai bauan dengan bahan-bahan lain unutk digunakan dan memberi@meletakkan bauan yang meneyenangkan.sekarang faham tak?
perfume maker, karya Rudolphe Ernst


menurut Wikipedia. perfume nieyh dah wujud bearabad lalu. macam mana geng-geng Wiki nieyh tau? saintis punya kajian@carigali terhadap manuskrip@tapak arkeologi dulu-dulu la

haa. nieyh la buktinya. seni membuat perfume bermula di zaman Mesopotamia dan Ancient Egypt lagi tau.
so nasihat di sini. pakai la perfume. sebab orang zaman dulu pun pakai perfume







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...