Saturday, March 26, 2011

Matrikulasi

Blogging



salah 1 aktiviti aku lepas SPM...dek kerana terpengaruh dengan si jantung hati...aku wujudkan 1 untuk aku...
tetapi...hobi yang mulia nieyh terbantut...kalau nak dikirakan...dah cukup setahun aku berhenti blogging...tapi bukan nak cerita pasal blogging...tp psal aku kt matriks



ini suma bermula dengan masuknya aku ke Kolej Matrikulasi Kedah...
nak dijadikan cerita...aku masuk kolej nieyh disebabkan tawaran belajar Program Satu Tahun...1 minggu pertama menjadi 1 minggu yang tiada beza...dek kerana 5 tahun di hostel or hell Jenan...
itu tak menjadi masalah...masalah yang timbul adalah member baru...member baru bukan senang nak sekepala...tapi awal-awal masuk memang aku mengaku...aku turut menjadi nerd...ahahaha...terpaksa...tak pa kan geng?ahaks...

sem 1 abih dengan aku di course fizikal...dapat sikit...tapi padanlah dengan muka ak...pemalas...lagi ketegaq...2.88 ja...tak pa...tak ambik kisah sangat pun...



sem 2 start ngan rasa paling malas penah aku rasa...sampai sekarang aku terbawa-bawa sifat tu...
aaaarghh!!
tak kisah la...yang penting kalau tengok tarikh sekarang...lebih kurang 2 minggu lagi nak final...
harapan dapat tak kurang dari yang aku dapat masa sem 1 pown jadi la...
insyaallah

mungkin tu ja yang ak bley cakap pasal kolej nieyh...

adios!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...